tröttt-t-tt-

Trött som aset var jag imorse när mamma väckte mig, ingen större nyhet när det är skola, menmen.
Dagen rullade på bra ändå, lagade marinerad kyckling med nudlar och currysås med evve på hemkunskapen, fan va gött de va, måste göra det hemma snart! :)
Efter skolan åkte jag hem, så kom linnea hit en sväng och lämnade min laddare som jag glömde i hennes moped i lördags, så snällt av henne ;) .  Sen blev det att ta med sig matteboken och åka upp till moster och sten-ove för att plugga och försöka förstå lite bättre, gick faktiskt bra. Men imorgon har jag säkert glömt det :( ..
slänger in lite bilder på kläderna och lite annat smått och gott, puss!


linne, skärp, smink, parfym, nagellack ~ H&M.  Jeansshorts, t-shirt ~ gina. Skor ~ din sko.


jag och min älskade mormor ♥


DLIK ♥


dödaaaa!


ah, typ såhär ser de ut på en match med världens bästa lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0