jag + matte =


Blev skolan imorse för att göra B1 & B2 i matten. Hade intalat mig själv att det skulle gå bra och att jag inte är så dålig på matte som jag verkligen tror, men vad jag tänkte spelade ingen roll, fyfaaaaan vad dåligt det gick!  Sämsta proven under alla mina skolår :(   Så nu väntar jag mig bara att få IG, dreet!!  Får hoppas på att de två delar som är kvar är mycket enklare, annars ligger jag väldigt risigt till, hehehh. Och IV har jag ingen som helst lust att gå..
Gick upp till konsum efter proven och åkte hem i sällskap av lenita som inte heller mådde bra, så vi har legat och degat i min säng och kollat lite på big brother, men nu åkte hon nyss så ska nog sova en stund :).
Tur att det är fredag imorgon så man har två dagars ledighet att se fram emot :D .
kysshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0