humör på topp.

Va med hanna en stund typ nyss, va ute premiärhoppade lite på grannarnas studsmatta, haha. Sen tog vi även ut moppen, som helt oreoligt funkade efter typ några minuters kickande.. Lite kul när hanna körde eftersom jag trodde hon skulle köra av vägen, men de gick allt bra ;) .
Helt otroligt är att mamma gick med på att jag nu ändå ska få byta moped, och hon lyckades övertala pappa, så just nu är jag såhääär glaaad! :D     Bara någon slinker in på min moped på blocket nudå, var ju det också..

   

ska kika på reprisen av mästarnas mästare,          Något alla kanske inte visste är
eftersom jag somnade ifrån det igår.
Hejar såklart på denna läckerbiten                         att jag är släkt med den här goingen
Ingemar Stenmark, så go. Hihii.                               också, ;)     natttii!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0