heldag i uddevalla.

Igår va det ju valborg, blev inte riktigt som jag hade tänkt men får väl ta igen det på midsommar ist,  men det va ändå mys :) .  
Idag blev det upp rätt tidigt för att åka med mamma och pappa till torp, fick tag i en del saker så slänger väl upp en bild på det typ imorgon eller tisdag.   Efter torp blev det att käka på donken, sen vidare till undavallen och spela match.  Förlorade med 3-2, men vi kämpade ändå på bra tycker jag! 
Nu har jag precis duschat och väntar på mat, samtidigt som jag kollar på mästarnas mästare.
Imorgon är det back to the reality , uschuschusch. Skulle kunna lägga mig ner och grina för att lovet är slut, men nu taggar jag sommarlov om 6 veckor! :D    Efter skolan blir det iaf upp till moster och få hjälp av sten-ove att plugga matte till np på onsdag, sen träna.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0