dree-etväder!



Blev ingen träning för mig igår, fick ont i knät efter matchen och tror att benhinnorna spökar igen. Är det så blir jag så jävla förbannad, för det va verkligen skitjobbigt! :(     men får hoppas det inte är det.
Idag när jag vaknade hade jag dretont i halsen och huvet, och har haft det hela dagen. Skulle egentligen hängt med matilda hem men eftersom jag inte känner mig bra så åkte jag hem ist, så nu ligger jag här i soffan under en filt och ska kolla på nån film och vänta på att pappa kommer hem med min kebabtallrik! :)   mumma!
Sjukt äckligt väder har det vart idag, kallt blåsigt och regn/snö/hagel :s   fffy!
Ringde pappa förut och frågade om någon ringt på min moped, men ikke.  Så otålig är jag, haha.

P uS s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0