100504

Vaknade vid halv 7 imorse och kunde inte svälja, och huvudet pulserade som en tickande bomb.  Så här ligger jag i min säng och förblir nog här resten av dagen skulle jag tro. 
Måste dock till skolan imorgon för att göra två np i matte, men känner mig redan lite bättre så det ska nog gå bra att klara av hela dagen :)  .
Satt och räknade ut igår att det är 36 dagar kvar i skolan, men så ska man ju räkna bort helger och lovdagar också, så nu börjar slutet verkligen närma sig! :D   Som jag säger varje år så har jag aldrig längtat såhär mycket efter sommar,   hoppas och tror det kommer bli den bästa sommarn någonsin!

Nu ska jag se på film och försöka äta frukost, puss och kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: Lenita,

det är 2011 rebecka lilla (a)

2011-05-05 @ 18:18:03
URL: http://lenitakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0