valborg.

Hade en mysig kväll igår med evve, alexandra och joakim :) !  Drog upp till majberget och grillade, sen blev det jordgubbar med grädde och choklad, mumma!
Idag blev det upp vid tio för att duscha och göra sig i ordning för att vid halv två åka till åsensbruk på dop för alicia, lägger nog upp lite bilder någon annan dag. Men hade saimi och fredriks kamera och tog kort med åt dom så blev bara ett fåtal bilder. Efteråt blev det församlingshemmet och äta god mat, åt så jag trodde jag skulle spy, haha!   Nu kom jag hem för typ en timme sen och ska snart dra upp till evve och göra mig iordning för ikväll, blir nog att dra till långed :)    Men det suger apa att det är match imorgon så att man måste upp tidigt, dessutom ska jag till torp innan, phjuuu.

Ha en trevlig valborg alla! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0