uääk.

Ja, denna helgen skulle erbjuda mycket, men så blev det ju inte ..

Skulle vart med alexandra hela helgen och gått på lanet med henne, men blev inte så :( 
Då skulle jag ist dit med andrea, men först ville ingen köra mig, men idag hade jag plötsligt skjuts, men imorse när jag reste mig upp ur sängen blev jag hur yr som helst, så satte mig ner på golvet och där med blev det helt vitt för ögonen, så va väl borta i någon sekund elr något.. sen gick jag och la mig i soffan och började kallsvettas som en galning, sen höll jag på att spy.    fyfan vilken jobbig morgon/förmiddag :p .

Nu är jag iaf mkt bättre så ska nog gå ut liten stund och få mig lite frisk luft, känns som det kan behövas.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0