PÅSKLOV ♥


förlåt för att jag snodde denna bild, men sötare får man leta efter.    ily.

Och så var det äntligen här, det efterlängtade påsklovet! :D
Ska bli sjukt gött att inte behöva gå upp tidigt eller ha några prov eller sånt nu i hela tio dagar! amaaaaziiing.

Sitter just nu uppe hos veronica och väntar på att meja ska vakna så vi kan busa, har saknat henne så fruktansvärt mycket, lilla smöla!♥

Senare blir det ner på påskmiddag i långed hos farmor och farfar om det blir som det är tänkt, sen får vi se vad resten av dagen/kvällen bjuder på. 

Imorgon blir det iaf till långed igen och kika damlagsmatch med goa bruds :)  

Nu har jag inget mer att skriva känner jag, men kan ju försöka få med det jag ska göra under lovet ; 

Handla
Grilla
Valborg
Brudar
Bada
Chilla
Sova
Schteeka ( hoppas på bäst väder ) . 
Busa med sanna och meja 
Träffa släkten
Billingen
Ullared kanskee.  
Möblera klart på rummet
Match



och så blir de väl lite annat emellan det, ser ut att bli kanoners bra!

Hoppas alla får ett bra påsklov, för de ska jag ha iaf :) .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0