på besök i frändefors!

Som ni ser i rubriken så är jag på besök i frändefors hos min kära kusin saimi, hennes kille och två små barn, mysmys!
Emelie kom och hämtade mig vid halv 11 imorse, så åkte vi ner. Vi tänkte stanna på ICA i brålanda för att köpa glass, men vilken värdelös affär som bara har sånnadär paket med massor av glassar i, då blev jag besviken :( haha.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hit, mest busat med elias och myst med alicia,  goa skruttar det!
Imorgon blir det att åka med saimi upp till åsensbruk för att va med när hon ska greja i församlingshemmet till dopet som är på lördag,så kommer m & p och hämtar mig där på eftermiddan. Sen blir det hem till kära bengan igen och ha grillkväll med goa människor :) .

Igår va det ju seriepremiär med flicklaget, duktiga som brudarna är så vann vi med hela 6-2 :D  nu är det bara att längta tills nästa match med flicklaget som är något bland det roligaste som finns!
DLIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0