låååångfredag!

Som sagt långfredag idag, så får se om den är så mycket längre än alla andra fredagar ;)  .

Hände en lite läskig grej igår när jag satt i soffan, helt plötsligt fick jag så sjukt ont långt ner i ryggen så jag bara börja grina, kunde inte röra/resa mig upp eller nånting och blev hur rädd som helst . 
Men imorse när jag vaknade va de nästan helt borta, har bara lite svårt att böja mig och sätta mig, vettefan va de va för nått cp  :o

Idag blire nog ut och tvätta pappas bil i fina vädret och tjäna en liten peng, hhihi :)

Sen senare blir det som sagt ner till långed och kolla när seriepremiären drar igång! 

Ska också under dagen eller imorgon försöka få några bra påskbilder som jag kan lägga ut på bloggen, får se om jag lyckas.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0