GLAD PÅSK :)



Glad Påsk
i efterskott elr vad man ska säga, hehe :)
Hade en bra påskafton med släkten och två små gosebarn, Elias och Alicia ♥
Tog en del bilder under dagen igår, och på kvällen va jag nere vid sjön och tog massa bilder då det var helt spegelblankt i vattnet, ljuvligt fint!    Men klant som jag är har jag glömt sladden hemma, så lägger upp bilderna typ imorgon elr nått ;) . 
Om det blir som det är tänkt ska jag träffa alexandra imorgon, trevligt som alltid :D . Blir nog en dag ute i solen skulle jag tro, kanske grilla också? skulle va mys!
Nu ska jag sätta mig ute på altanen och njuta av kvällssolen, och nu är jag typ neger igen, lovely (y) .
Senare blir det att laga god mat till momma,offa,mamma och pappa, sen invänta mästranas mästare.
Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0