elvanollfyratjugio.


juuump to the sky, and than you come back like a new människa.

Idag ligger vädret på topp igen, lovely!

Har varit en ganska chill dag idag. Hade spanskaprov näst sista timmen, gick åt helveteee, men jag orkar faktiskt inte bry mig, spanska är nog det tråkigaste som finns för tillfället..   

Stannade kvar en liten synd på syslöjden med brudarnaa efter skolan, men jäklar så mkt folk det kom dit, så jag drog hem redan efter typ tio minuter, hehehh ;) .

Mamma är snäll som har grejat med rummet hela dagen, så¨inatt ska jag äntligen på premiärsova i det nya rummet :D   göttaa.

Sen äre iaf träning, får se om jag går dit med tanke på att jag är yr igen för typ 3456 gången sen i lördags :(
vafan kan det va?!

aja, pusselipuss.

lycka är att vara orolig över att den ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0