bra inledning på lovet!

Har varit en toppeninledning på lovet. Helgen va mysig och trevlig med släkten :) .
Igår blev det att träffa bästa alexandra vid halv 4, först visste vi inte vad vi skulle göra med helt plötsligt så satt vi i bilen påväg till ed där hon och joakims mamma mamma skulle tatuera sig. Tror aldrig jag har sett någon nervösare person än alexandra i det läget! ;)   Men snyggt blev det verkligen.
Sen blev det tillbaks till bengan och käka pizza med dom, sen ner till bion och möta evve där alla vi kollade på little red riding hood elr vad den nu hette. Tyckte den va helt okej, och där hittade jag även alexandras tvilling, nämligen vargen, lika som bär! :D
Sen kom pappa och hämtade mig, också var den mysiga dagen slut.
Idag har jag inte gjort ett skit förrän nu på eftermiddagen då jag och mamma va uppe hos meja och veronica eftersom att veronica fyllt år, så nu är jag sleten efter att ha sprungit runt och lekt med meja i typ 1,5 timme. Busfia<3 .
Nu ska jag göra klart mitt rum och sen ladda ner lotta på bråkmakargatan, hihiihh.
Imorgon blir det att leka med evve, så ska hon klippa och färga mitt hår, sen vidare till långed för seriepremiär med flicklaget,  hoppas det kommer gå braa.
pusss!

slänger in några bilder från helgen :

påskgubben elias!


sötfisen alicia.


offa och elias klipper gräset.


momma och alicia.


glaaad tjej : )


denna får avsluta, kommer in fler bilder allt eftersom.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0